Kära medlemmar!
Städdag
Våren är här, vilket innebär att det är dags för terminens städdag! Söndag 12 april kl 10 ses vi på gården för att hjälpas åt med städning och underhåll av våra gemensamma utrymmen. Efteråt bjuds det som vanligt på något att äta.
Vi kommer även denna gång beställa en container där man kan slänga grovsopor, vilket man ju inte får lämna i sophusen eller i andra gemensamma utrymmen. Vi vill även påminna att det är förbjudet att ställa ut saker (t ex möbler) i trapphuset/utanför er dörr, vilket vi fortfarande ser mycket av. Tack för att ni visar hänsyn!
Gymmet
Gymmet har fått sig ett lyft med nytt löpband samt gymgolv vid vikterna. Vi ber alla att städa efter sig och ställa tillbaka utrustning på sin plats så det blir trevligt för nästa person.
Porttelefonen
Som ni vet har vi haft problem med porttelefonen. Felen har undersökts och det visar sig att systemet är gammalt och går inte att uppdatera. Längre fram kommer vi behöva byta system. Tips till dess är att ringa två gånger – det brukar funka!
Varma hälsningar
/Styrelsen
